Beoordelingen van Poke2go Voorburg

Recente recensies van Poke2go Voorburg

5 sterren na 314 reviews

, gisteren

Kwaliteit:

Rating

Pokébowls zijn van zeer goede kwaliteit! Ingrediënten zijn vers en dat proef je. Bij één Pokébowl waren verkeerde ingrediënten toegevoegd, gebeld naar Poke2go en vervolgens netjes opgelost door de medewerker. De bijgerechten zijn ook zeker de moeite waard om mee te bestellen. Gyoza, Yakitori, Goma Teba zijn allemaal lekker van smaak. Ik bestel hier zeker nog een keer!

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk , en weer super gevuld. 1 minpuntje was wel de Mango die was keihard en kon zo de prullenbak in

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

M’n bestelling was niet compleet. Ze waren een ingrediënt vergeten. Erg jammer, maar voor de rest was het lekker.

Reactie van Poke2go:Excuses voor het ongemak, we nemen vandaag contract met u op

, 23-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker en goed gevuld!

, 19-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Drie dingen besteld. Een zat er niet bij. Bij een tweede miste het hoofdingredient. Bij een derde waren de verhoudingen niet goed.

Reactie van Poke2go:Excuses voor het ongemak, we nemen vandaag contract met u op

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit op alle fronten: het eten, de verpakking, de bezorging en het bestelgemak. SUPER !

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten en wat een leuke bezorger!

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse Pokebowls!

, 16-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beloofde gratis cola zat er niet bij. Doosje met saus was open gefaan.

, 15-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

- Genoten van de hoofdschotels - Weer eens een andere (Japanse) smaak - Schotels zijn leuk en verzorgd opgemaakt - Bezorging op de minuut op tijd!

, 13-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer klantvriendelijk, goede service! Smaakvolle pokeabowl

, 13-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd, grote porties, naar verhouding weinig vis en weinig saus. Helaas ontbrak bij 1 maaltijd de avocado en bij 1 maaltijd de courgette, terwijl we dit wel aangevinkt hadden. Netjes op tijd bezorgd en leuk op de fiets!

, 11-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd tevreden over de poke bowl. Helaas vandaag er 3 besteld met Mango (waar je extra voor moet betalen) maar er zat dus in 1 bowl geen mango.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-10-2020

Kwaliteit:

Rating

, 07-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling kwam heel snel en het was weer heerlijk. Alleen maar verse producten!

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkah en gezond

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerlijke pokebowl's, zeker aan te raden.

, 02-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker. En een vlotte bestelling.

, 01-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gratis frisdrank niet ontvangen. Verder prima

, 30-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 29-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker! Echt vers en mooi fijn gesneden groenten. Daar word ik blij van 😃. Vriendelijke bezorger. Niks te mekkeren haha.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

De mango was beetje jong en daardoor nog wat zurig, maar de avocado was zalig. Daardoor wat ‘te weinig’ 😉 Maar we bestellen graag weer zo’n heerlijke pokébowl naar eigen inzicht!

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De opmaak kan beter. Alles zit in een klein bakje gepropt. Uit het bakje eten is dan lastig. Ik zat wel vol na (2 ingrediënten extra erbij besteld). Er zat een kwart avocado in, niet klein gesneden en niet rijp. De extra mango was ook hard, niet rijp. Toch was de totale smaak in prima/vers. Jammer dat de gratis frisdrank er niet bij zat.

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zag er allemaal heerlijk uit smaak was ook goed alleen de gefrituurde kip was rauw kan een meer gebeuren ga zeker nog is bestellen

, 25-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en lekker en vers👍

, 23-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk , dit was alleen al de derde keer dat ik extra ingrediënten bestelde die er niet op zaten. Zonde

, 23-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Super vers en lekker!

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeerlijk en gezond en vers

, 21-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling kom niet geheel geleverd worden ivm zalm was uitverkocht! Er werd toegezegd dat wij voucher krijgen voor volgende bestelling ‘ wacht nu wel op bevestiging hiervan, maar heb vertrouwen dat het wet goed komt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was later dan verwacht, oo zich geen probleem alleen was ons eten koud toen we het binnenkregen. De kwaliteit van de pokebowl zelf viel me deze keer ook tegen.

, 17-09-2020

Kwaliteit:

Rating

ik geef een 11 !

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke maaltijd

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top service, ruim op tijd bezorgd. We hadden 2 pokebowls (normaal) besteld Porties zijn erg groot, verse ingrediënten. Smakelijk gegeten.

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op zich waren de pokebowls prima, smaak goed, goede verhouding tussen rijst en toppings, de normale portie is genoeg voor 1 persoon. Helaas zat in 1 van de poke bowls wel een haar die niet van ons was.

, 15-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was op tijd maar met een verkeerde bestelling en zonder frisdrank erbij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk ! Goed gevulde , verse pokebowl

, 09-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima in orde. bezorging was 10 min later dan aangegeven, dus nog netjes.

, 06-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als vanouds. Heerlijk en stipt op tijd bezorgd!

, 04-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer tiptop😀.

, 03-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd fijn en lekker om hier eten te bestellen/ af te halen.

, 03-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top als altijd :)

, 03-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd, daarvoor 5 sterren, echter het bestelde ijs was op, de bestelde uitjes waren niet geleverd op 1 van de bowles en het gratis blikje frisdrank zat er niet bij

Reactie van Poke2go:Bedankt voor uw recensie! Wij nemen contact met u op. Mvg, Jae Poké2Go

, 02-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Superservice, vers, snelle levertijd, eerder teveel dan te weinig ingrediënten en ook de zaak is goed verzorgd en netjes.

, 02-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere poke bowl, alleen als er beloven worst gratis frisdrank dan ook mee geven. (Al 2 bestelling ) Alsnog gekregen dus prima

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er stond bij dat je een gratis blikje frisdrank kreeg, maar die zat er niet bij. In bestelmenu onduidelijk; er was wel een dropdown, maar dan moest je kiezen en kon je geen gratis wasabi meer krijgen.

, 29-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Drie pokebowls besteld: een normale en twee grote. De normale was lekker zoals gewoonlijk, maar de twee grote waren echt niet lekker. Die twee waren gemaakt met koude, harde, oude rijst wat echt klompen vormden en smaakten niet eens naar sushi rijst. Wij vinden de kwaliteit normaal gesproken goed aangezien we al meerdere keren hier hebben besteld, maar deze keer was echt een teleurstelling.

Reactie van Poke2go:Beste Klant, We sturen u een email mbt uw bestelling, bedankt voor uw reactie Mvg Patrick Poke2go

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te veel komkommer, bijna geen mango en avocado. Ook bijna geen saus. Smaakloos. Bezorging prima.

Reactie van Poke2go:Beste Otto, Bedankt voor uw reactie, we sturen u een email mbt uw bestelling. Mvg Patrick

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk. Bezorging mooi volgens afgegeven tijd. Jammer dat bij een van de bestellingen de extra topping verkeerd was gegaan (viseitjes ipv gebakken uitjes)

, 25-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers, lekker en gezond!

, 24-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke salade en vers!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker als altijd. Helaas bij het inpakken niet goed opgelet. De extra bestelde mango ontbrak in de poke bowl. De bestelde dorayaki zijn helaas ook niet geleverd.

, 17-08-2020

Kwaliteit:

Rating

not satisfied at all they forgot the drink and wasabi and soy sauce... plus the added mix fish to the pokewol was only a bit of tuna..

, 14-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Grote pokébowl besteld maar ik vond de hoeveelheid zalm matig en de smaak van de zalm was niet zo mooi vettig als hij naar mijn mening zou moeten zijn. Jammer.

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was lekker en op tijd bezorgd. Alleen staat er bij de bestelling dat er gratis frisdrank wordt meegeleverd dit is niet gedaan (in de recensies zie je dit ook vaker terugkomen)

Reactie van Poke2go:Beste An, Bedankt voor je berichtje en wat fijn om te lezen dat het weer heeft gesmaakt! Het gratis drankje is te verkrijgen door die in het keuzemenu te selecteren. Deze stond nu geselecteerd op een gratis wasabi en sojasaus. Bij een eerstvolgende bestelling zou u dan een gratis drankje naar keuze of een ander gratis item kunnen selecteren. Groetjes, Team Poké2Go

, 11-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd erg smakelijk en snel! Jammer dat de bruine rijst en edamame opties er niet meer zijn bij de zelfmaak bowl.

, 07-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerder hadden we wat aan te merken op teveel rijst en te weinig andere ingrediënten. Nu was het goed!

, 05-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2e keer dat ons gratis blikje frisdrank (keuze cola zero ) was beloofd maar niet was toegevoegd

, 05-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Beter kan niet! Ik ben jullie grootste FAN Xxx

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, gezond en lekker. En op de afgesproken tijd geleverd. Wij gaan de volgende keer weer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke en goed gevulde pokebowls

, 02-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste bestelling en zeer goed bevallen. Heerlijke poke bowl, gefrituurde garnalen en nog wat hapjes. In een half uur geleverd! Enige minpunt was dat de soja saus en wasabi er niet bij zat. Verder prima, zeker voor herhaling vatbaar!

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk, vers en goed gevuld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was er snel, eerder dan was aangegeven dus dat was top. Het eten was erg lekker en ik vind het fijn dat er zoveel opties zijn bij het zelf samenstellen van een pokebowl.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk en vers. Voa de eiven site besteld wn Jammer dat de extra gratis soja saus en wassabi of drankje er niet was bijgevoegd. Zeker gezien de grote bestelling Verder prima!

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was helemaal op tijd. Heerlijk gegeten en perfecte kwaliteit. Absoluut voor herhaling vatbaar!

, 25-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten, zeer vriendelijk personeel en geen lange wachttijden!

, 23-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik ga zeker weer bestellen

, 23-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Er miste het beloofde gratis drankje en de extra bestelde zeewier salade. Jammer verder prima!

, 22-07-2020

Kwaliteit:

Rating

ik geef 6 sterren;)

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er miste ammandelschaven in een van de pokebowl. Ook hadden we hele andere sauzen gekregen dan die we besteld hadden. Bezorger was half uur te vroeg

, 17-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd feest als we poke2go bestellen! 😋

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Wederom heerlijk

, 16-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd en het smaakte super lekket

, 14-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de kwaliteit is echt heel goed. De bezorging was iets later dan ik opgegeven had.

, 12-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pokebowl, super verse producten, ik heb gesmuld 🧡

, 11-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Te weinig stokjes en te weinig zakjes sojasaus erbij

, 08-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Toppers!!!

, 06-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik weet niet welke ik beoordeel dus dan allebei hetzelfde, want het eten was lekker maar 2 van de 3 maaltijden waren door elkaar gehusseld, wss tijdens het vervoer, de bakjes lagen op hun zijkant in de tas, jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijst was net cement. Bezorging exact om 19:00 uur.

, 03-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Snel klaar, lekker vers, maar zat geen bestek/stokjes bij.

, 03-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pokebowl, maar 1,5 uur bezorgtijd is echt veel te veel.

, 03-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

tonijn in pokebowl was ‘vissig’ en bezorging 20 minuten later dan afgesproken.

, 01-07-2020

Kwaliteit:

Rating

ik ben fan!

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij vonden de smaak, versheid en sausen heel lekker echter mijn vriend vond het iets te veel rijst en ik vond het goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er misten weer ingrediënten, zoals garnalen.

Reactie van Poke2go:Onze excuses, we nemen contact met u op.

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon lekker

, 27-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowl AANRADER!!!!

, 25-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde ruim 1,5 uur voordat het bezorgd werd. Zou fijner zijn als jullie het laten weten dat jullie het druk hebben. Dan kan je er rekening mee houden wanneer je besteld.

Reactie van Poke2go:Beste Lotte, We werken hier hard aan, het kost ons nog wel wat tijd om ervoor te zorgen dat we de drukte op de laatste vrijdag van de maand volledig aankunnen,

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

De gyoza was echt de beste die ik sinds lange tijd gegeten heb en schepte dus hoge verwachtingen. Helaas viel de poke bowl erg tegen en kwam niet in de buurt van de poke die ik gewend ben. De vis was helaas niet erg vers, ik miste de samenhang die poke verandert van een salade in een bowl en ook de saus had een uitgesprokener smaak mogen hebben. Jammer, hoopte op een goede poke in Voorburg.

, 20-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Enorme portie verse ingredienten die samen heerlijk smaakten En ook nog super vriendelijk geholpen in een aangename sfeer bij het afhalen.

, 19-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-06-2020

Kwaliteit:

Rating

toppers

, 17-06-2020

Kwaliteit:

Rating

goed gevulde bowl, aardige mensen

, 16-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk van smaak, vers bereid. Helaas zijn jullie de avocado vergeten.

, 11-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij een bowl zaten de 2 toppings er niet op, maar verder echt heerlijk!!! Lekker vers en healthy en ieder n eigen samenstelling. Top.

, 10-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel goed, ruim voldoende en erg lekker.

, 09-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles wat goed alleen jammer dat de avocado echt niet meer goed was. Deze heb ik ook maar niet opgegeten.

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke, verse pokébowls! Het was echt heel erg lekker, genoeg keuze van ingrediënten (alleen jammer dat je moet bijbetalen voor mango en avocado...). Saus was goed verdeeld en het was erg goed ingepakt, waardoor niet alles door elkaar zat. Aanrader!

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, maar helaas zat er dit keer een vies insect in mijn pokebowl. Toen was de eetlust verdwenen. Verder zat de gratis frisdrank er niet bij. Bezorging was goed en snel.

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Fresh, tasty & ready on time for pick up

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd en naar boven gebracht

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas niet wat ik er van verwacht had, de gefrituurde kip was heel zacht, zo zacht dat ik hem heb weggegooid. Rest van de poke bowl was lekker. Helaas waren de gefrituurde garnalen ook ijskoud.

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel vaker hier, altijd top :)

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker. Bijzonder goed gevulde bowl. Met smaak bereid. De ramune drankjes zijn leuke toevoeging.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd ontzettend lekker en op tijd!

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Een heerlijke poke bowl gegeten, erg vers en veel smaak.

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke bowl, goede service. Bezorging was iets aan de late kant, maar ben netjes geholpen door de dame aan de telefoon toen ik daar over belde. Ik bestel binnekort weer!

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alleen de avocado waar je extra voor betaald is amper aanwezig. Voorheen kreeg je een halve nu een kwart? Voor de rest was het weer heerlijk!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker. Zeker ook de salade bowl. Snel bezorgd. Echt een smakelijke en gezonde aanrader! Ook voor kinderen,

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk !!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk en mooi verzorgd

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb het al eerder gemeld, en nu helaas weer: veel rijst, minimaal “proteïne” en andere lekkere dingen. We proberen het nog één keer en als dat weer hetzelfde is dan gaan we op zoek naar een ander. Ik zeur niet snel, maar dit is toch wel jammer. We zijn regelmatige bestellers en zien dit teruglopen. Doe ermee wat je wilt, de volgende keer zie ik of er met de opmerkingen wat gedaan is. Groet!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was super snel en netjes. Het eten viel dit keer wel tegen. Ik had een grote pokebowl besteld. Maar de hoeveelheid rijst die erin zat was gewoon teveel dat ik er niet van kon genieten. Daarnaast zat er paprika ipv komkommer in en ontbrak de Japanse rettich. Ik had twee sausjes besteld en had gedacht dat die in twee aparte bakjes kwamen maar de saus zat over het eten waardoor ik geen verschil kon proeven. Erg jammer. De groente en vis was wel vers. Ik hoop dat een keertje pech was.

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel weinig zalm gekregen en kleine blokjes, erg jammer! Vorige keren was het wel goed.

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk 😀

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging en kwaliteit was weer top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Stipt op tijd afgeleverd door een buitengewoon vriendelijke jongeman

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijk ontvangst. De pokebowl zelf was echter niet van hoge kwaliteit. Heel weinig zalm, heel veel rode ui, rijst niet heel smakelijk en de saus was niet goed door de hele poke bowl gemengd.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was heel snel en het eten was heel lekker!

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd, alleen ontbraken de extra geselecteerde producten op meerdere Bowls

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk , helaas miste ik alleen 1 van de ingrediënten die ik er speciaal bij besteld had. Verder was het weer een verse goed gevulde bowl

, 23-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

, 21-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en supervers

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super snel, super lekker!

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3e keer bestellen bij hun, lekker altijd! :D ging wat fout, maar is opgelost

, 18-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had extra avocado erbij bij besteld en normaal krijg je dan een halve avocado, maar nu kreeg ik een heel klein zwart stukje avocado! Ook stond de bezorgen niet op 1,5 meter afstand.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ik vond het alleen vreemd dat de bowl en de kip apart werden geleverd

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Pokébowl erg lekker! De japanse kipstukjes (? heten ze zo?) vond ik wel ontzettend tegenvallen. Heel vet (de olie dreef nog letterlijk in het bakje) dus ze zelf maar even afgedept. Kipstukjes zelf echter ook met heel veel stukken vet erin. NIet een mooi stukje kip. Ik heb ze niet op, vond ze echt een beetje misselijkmakend. Heb erover gedacht jullie nog even te bellen, maar vond dat ook weer zo zeikerig. Aan de andere kant is een stukje feedback misschien wel chill, dus hierbij :)

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pokébowls gegeten, 5 stuks besteld, vooral die met verse tonijn was lekker. Veel verse toppings erop. Aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op Moederdag heerlijk genoten van drie pokebowls. Keurig verzorgd en zeer smakelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch! Heerlijk en alles lekker vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overzichtelijk bestelproces, goed op de hoogte gehouden van tijdstip bezorging! Lekker gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk en op tijd bezorgd. Nog een tip: misschien bij het online afrekenen de mogelijkheid geven om fooi toe te voegen aan de rekening. Door het afstand houden en geen cash was fooi geven nu niet mogelijk. Dat voelde wat vreemd.

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling was keurig op tijd, zelfs te vroeg! Helaas zat er bij mij geen zalm in, maar toen we belden waren hier prima opties voor om op te lossen! Naar tevredenheid afgehandeld!

, 07-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers, goed gevuld en snel (op afgesproken tijd) geleverd. Aanrader!

, 06-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas hebben we beide pokebowls weg moeten gooien. De ene met garnalen was te scherp door veel wasabi. De andere verdronken in (soja) saus (de rijst was bijvoorbeeld bruin door de saus ipv wit), waarbij de tonijn harde stukken bevatte. En niet boeiend maar viel wel op, werd ons gevraagd welke gratis frisdrank we erbij wilden, maar werd dit niet meegeleverd. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker , volgende keer wel graag voor net zoveel personen stokjes er bij doen als dat we bestelling gedaan hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten. De Goma Teba is mijn favoriet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers, gezond en smaakvol! Wij waren weer tevreden!

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben weer heerlijk gegeten. Tot de volgende keer

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een héérlijke en goedgevulde pokebow! Lekker vers grote hoeveelheid voor een billijke prijs👌l smaakt naar meer

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowls!! Verse toppings en ruim voldoende. We bestellen zeker nog een keer!

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!👍😋

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb lekker gegeten. Allen jammer dat de avocado helemaal niet rijp was.

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowls! Twee grote, die we zelf hebben samengesteld en een normale zalm. Het was echt smullen!

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was weer top!

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas zaten er nog schubben aan de vis. Was niet prettig eten.

, 22-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel regelmatig maar vandaag was de kwaliteit toch echt een stuk minder. Er zat bijna geen saus op waardoor het allemaal heel flauw was. Kwaliteit van de producten was wel goed.

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit is uitstekend en de gefrituurde hapjes waren vers en warm. Het was duidelijk wel zaterdagavond, want we moesten best lang wachten, maar het was de moeite waard.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Van Poke2go een 2e kans gekregen na een eerder foutje met een bestelling. Het resultaat was een heerlijke Poke bowl met zalm, advocado, komkommer en zeewier. Niets op aan te merken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas sausjes vergeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service, relatief snelle levering (in weekend rond etenstijd duurt het wat langer). Nemen proactief contact op en komen je direct tegemoet als ze iets vergeten zijn en je dat aangeeft. De poke bowls zijn goed gevuld met verse producten, heerlijk!

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gemaakt en ook veel ruimere porties dan bij andere pokebowl restaurants.

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas dit keer paar fikse minpunten. Avocado was keihard en dus niet rijp/eetbaar. Roze gember was uitgedroogd en dus weg gegooid. En helaas ontbraken de stokjes... jammer normaal meer dan tevreden. Maar snel vergeten😉

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Genoten ! Heerlijke pokebowl, zeker ook goed gevuld . Aanrader

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Jullie zijn helden! Leuke service!

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel fijn dat jullie dit ook in Rijswijk bezorgen! En dat je bij jullie een eigen pokébowl kan samen stellen. Het was lekker!

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, vers en frisse smaak!

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten. Goede en verse porties die netjes verpakt worden bezorgd. Leuk dat je nu een gratis WC-rol bij je bestelling kunt kiezen.

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgd en heerlijk!

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De zalm vond ik behoorlijke smaakloos en de avocado was nog niet rijp, heb er helaas niet van kunnen genieten. Gelukkig weet ik dat het de voorgaande keren wel erg lekker waren.

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker. Er ontbrak het eea bij de bestelling maar dat werd meer dan goed opgelost tijdens de nabestelling!

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

They often mess my order up, one time the topping crunch was missing, this time the avocado was missing, but the food is indeed good, feels fresh and the flavours always work. Would get 5 stars from me if I’d have gotten my orders right. Good nevertheless.

, 11-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer top!

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

PokeBowl was heel erg lekker, zag er goed uit met verse ingrediënten. ToP Enige min punt: 2 van de 4 bestelde PokeBowls hadden geen Avocado (was extra kosten), terwijl alle vier bestellingen gelijk waren. Had gevraagd on de gratis Wasabi/soja saus maar die zat er niet bij.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekkere pokébowl met een snelle bezorging! Ik ben heel blij dat jullie nu ook in Rijswijk bezorgen!

, 31-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de 2e keer besteld en het was weer heerlijk!!

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er was iets misgegaan met de bestelling. Na 1 telefoontje was dit zonder problemen en direct goed opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker weer!

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel erg lekker en op de afgesproken tijd bezorgd.

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgen sinds gister in Rijswijk, dus heb direct besteld! Super lekker en vers! Ga zeker vaker bestellen:-)

, 25-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk en bezorging was ook netjes volgens planning.

, 22-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed gevulde pokebowls, met ruime keuzes om deze zelf samen te stellen. De bezorging was eerder dan verwacht en de klantenservice is top.

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker! Kleine tip: als de prijs omhoog gaat dan zou het fijn zijn als in elk geval de bakjes net zo goed gevuld zijn als vroeger 😉

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De drie poke bowls waren wat slordig in elkaar geflanst. Hierdoor miste we in een van de bowls de tonijn en was in een andere bowl de rijst doordrenkt met de pittige dressing. Best jammer want anders waren de bowls top geweest.

, 20-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk en vers. Vriendelijke bezorger ook!

, 19-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

, 18-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker! De prijs wel aan de hoge kant voor de hoeveelheid je krijgt.

, 06-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu voor de derde keer besteld maar het viel ons tegen. De zelfmaak-bowl in formaat “normaal” is kleiner dan de voorgeselecteerde variant normaal. Dit hadden we de vorige keer ook, we dachten toen nog dat het een foutje was. Maar dit kan natuurlijk niet. Verder stond er dat we gratis frisdrank en wasabi en sojasaus kregen, dit hebben we niet gekregen.

Reactie van Poke2go:Goedemiddag, Als u een signaturebowl neemt met extra toppings, dan past deze niet in onze normale formaat bakje. Dat is de reden waarom uw ene bowl groter is als uw andere. Op het einde dient u te selecteren of gratis sojasaus/wasabi wilt of een gratis drankje, kan niet beide helaas. We snappen dat het onduidelijk kan zijn en we hopen u in de toekomst wel weer te kunnen bezorgen mvg Patrick

, 06-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De poke bowls waren heerlijk, vers en snel bezorgd. Enorm vriendelijke bezorger ook!

, 06-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was wederom heerlijk 😃

Reactie van Poke2go:Super om te horen!

, 21-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk als altijd

, 20-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gevraagde (en betaalde) avocado ontbrak helaas. Verder uitstekende kwaliteit.

, 19-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Eigenlijk 4,5 ster, maar dat is helaas niet mogelijk. Over het algemeen lekker gegeten. De tofu heb ik er alleen wel uitgehaald, de structuur hiervan is sponzig, en zit geen smaak aan. Misschien kunnen ze hier nog een beter alternatief voor aanbieden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en een snelle bezorging!

, 11-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd goed !

, 06-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De topping was niet aanwezig. Hij was wel lekker! Avocado krijg ik altijd zachter maar was oké.

, 02-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, goede smaken en opbruis bezorgd. Helemaal bij een pokebowl ontbrak de bestelde avocado. Tip: bij meerdere pokebowl op de sticker aangeven welke variant het is.

, 31-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goedgevulde bowl. Lekker vers!

, 29-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-01-2020

Kwaliteit:

Rating

, 25-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Sublieme smaak, verse ingrediënten. Top

, 24-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk weer ! Aanrader

, 23-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!

, 23-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijke Pokebowl Duurde helaas wel wat lang deze keer

, 21-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke maaltijd

, 18-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, helaas erg veel rijst

, 11-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten, bezorging was supersnel. Jammer dat de zalm uitverkocht was, maar de tonijn en garnalen waren een goed alternatief

, 06-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, gevarieerd, goede prijs en snelle bezorging.

, 05-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed gevulde pokebowls, lekker, prima maaltijd. Bezorging ook in orde.

, 04-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel bezorgd, lekker gegeten, helaas wel het gratis drankje vergeten.

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere bowl en snacks!

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede site, bezorging stipt op tijd en heerlijke maaltijden dus voor herhaling vatbaar.

, 02-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had extra avocado besteld bij de Tuna bowl maar die zat er niet bij. Verder lekker en goed eten!

, 29-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd

, 23-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en mooi op tijd.

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk was het weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had gevraagd te kloppen ipv te bellen vanwege slapende een baby, helaas toch aangebeld en baby dus wakker. Eten was verder echt goed.

, 21-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, verse ingrediënten, lekker, kortom niets op aan te merken!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowl.

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede en snelle service. Zeer smakelijk en tevreden.

, 09-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke mixed fish bowl! Wel de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik bij Poké2go iets bestel. Keurig op tijd bezorgd.

, 08-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer helemaal top!

, 02-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heurlijk! Lekkere verse poke bowl en snel bezorgd. Blij met jullie in de buurt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer erg lekker, en ruimschoots voldoende. De bezorging een half uur eerder dan aangegeven . Top.

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Helaas hadden wij 8 loempia’s te weinig gekregen (we konden niet meer bellen, jullie waren al gesloten) De pokebowls waren heerlijk!

, 24-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker!

, 18-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snelle bezorging, we hebben heerlijk gegeten. Een echte aanrader!

, 17-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Eten stond gelijk klaar toen ik het kwam ophalen. Het was heel lekker

, 07-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Je kan zelf samenstellen. Veel keuze. Supergoed voor de prijs. Fijn dat ze laten weten dat ze er aankomen. Tippen dus, die bezorger!

, 07-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pokebowl op tijd geleverd! Zeker voor herhaling vatbaar!

, 07-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer helemaal top👍

, 04-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was een lekkere lunch.

, 31-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Elke keer weer een feestje! Gezond ,supervers en snel bezorgd. Echt een aanrader.

, 30-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond het lastig. Bij de keuze van een gerecht komt er een menu in beeld wat allemaal extra's blijkt te zijn. De bezorger was 30 minuten te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd een feestje wanneer ik aan mijn Poke bowl mag beginnen. Vers, goed gevuld en kleurrijk maaltje.

, 29-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk

, 29-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Super snelle en vriendelijke bezorging.

, 29-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Ben weer bljj

, 28-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere poke bowl en optijd geleverd

, 25-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en op tijd bezorgd dus helemaal top!

, 24-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke poke bowls! De bezorging was (gelukkig) een half uur sneller dan bij het bestellen was gemeld.

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Online bestellen en zelf afhalen werkt prima. De poke was heerlijk en ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!!!

, 19-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, vers, aardig personeel!

, 15-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk. Bezorging op tijd en netjes. En mijn speciale verzoeken werden allemaal gehonoreerd. Wat wil men nog meer? Keep it up!

, 14-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker! De garnalen en loempia’s zijn ook echt lekker en goed geprijsd.Misschien alleen nog lekker sausje voor bij de garnalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt super!

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De poke bowl was lekker en goed gevuld. Jammer dat de poke bowl open was gegaan onderweg waardoor deze er niet meer uit zag.

, 12-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen ondertussen wekelijks bij Poke2Go en het eten is altijd goed! Grote porties en goed van smaak. Bezorgtijd is soms wat lang, maar wordt netjes van te voren aangegeven.

, 11-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch, dit gaan we vaker doen!

, 05-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker maar wat duurde het lang. 1 uur en 15 minuten.

, 28-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk verse producten , zijn enthousiast!

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Helemaal top

, 24-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekker en vers!

, 18-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker alleen jammer dat de avocado miste

, 18-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en goed vers. Bezorging conform aangegeven tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk. Lekker vers allemaal.

, 31-08-2019

Kwaliteit:

Rating

, 26-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker en snel bezorgd .. toppertje !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker snel gebracht en zeer smaakvol

, 23-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel bezorgd en heerlijk vers, maar wij vonden de garnalen en zalm bowl allebei erg zout. Helaas ontbrak de avocado in de zalm bowl. Dus kan nog iets beter 🙂

, 22-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 22-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd lekker

, 18-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ben echt verslaaft. Zo lekker. Bezorging elke keer op tijd of zelfs te vroeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een aanwinst voor Voorburg. Bezorging op de minuut nauwkeurig. Kwaliteit pokebowl prima . Kleine atttentie : als ik in het bestelscherm zie dat ik gratis drankjes krijg en die ook kies, wil ik ze ook wel krijgen 😉

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

De zelf samengestelde bowl was heerlijk! Daar mogen ze me ‘s nachts voor wakker maken.

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten!

, 15-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top Top Top!!!

, 13-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima maaltijd, erg lekker. Keurig en op tijd bezorgd.

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer rijkelijk gevulde en smakelijke pokebowls. De grote pokebowl is ook echt groot. Vriendelijke bezorger. We zullen hier zeker vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk! Echt vers en zeer smaakvol!

, 07-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Goede rijst, lekkere zalm en heerlijke unagi sauce

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

HEERLIJK, VERS, ALLE KEUZES MOGELIJK ALS JE JE EIGEN BOWL SAMENSTELT. FEESTJE VAN GEZOND ETEN ÉN SNEL BEZORGD.

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, gezond en snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en erg lekker

, 20-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 18-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijkgevuld, supervers, water in mond, moeilijk nog even te wachten, RETElekker, “het oog kreeg ook wat” (maar dat duurde niet lang), TOP bezorger 😄😇❗️😋

, 16-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer erg lekker!!!

, 11-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit poke bowl! handig update systeem zodat je precies weet wanneer je eten onderweg is naar je huis. een geweldige aanvulling in voorburg, hier gaan we zeker weer bestellen.

, 10-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was 25 min te laat. Wasabi mayo veel te veel/te sterk. En wij zijn regelmatige poke bowl eters. Eén bowl weggegooid. Voor ons weer pokebar uit het centrum van Den Haag.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.